Skip to main content

Customer Succes Manager (Utrecht)

We hebben een revolutie in de zorg ontketend. Omdat we trots zijn op de zorg in Nederland, maar ook zien hoeveel winst er nog te behalen valt als je de menselijkheid van de zorg combineert met de digitale mogelijkheden van nu.

Met Dytter maken we het mogelijk om zelf je zorg te kunnen zoeken en boeken. Gewoon met een app. De tijd was namelijk rijp voor een platform in de zorg om iets te doen wat we kennen van platformen als Airbnb, Uber, Booking en Thuisbezorgd: vraag en aanbod bij elkaar brengen en dat op zo’n slimme manier doen dat vrager én aanbieder sneller, makkelijker en voordeliger uit zijn dan voorheen.

Als Customer Succes Manager ben jij verantwoordelijk voor het onboarding proces van de nieuwe klant en deze onderhouden. Samen met de klant ga je kijken waar de verbeterpunten liggen en hier maak je periodieke afspraken over. Naast de verbeterpunten signaleer je sales mogelijkheden grijpt deze samen met je collega’s met beide handen aan. Als persoon ben je initiatiefnemer, een teamspeler maar vooral altijd jezelf. 

Die revolutie maken we mogelijk met een ambitieus en meer-dan-een-tikkie eigenwijs droomteam, kijk maar. Sluit jij je bij ons aan?

Wie je bent

Het belangrijkste: je wordt enthousiast van de tekst die je hierboven las. Je bent een relatiebeheerder in hart en nieren, kickt op resultaten boeken met je klanten. Check? Verder:

  • Ben je een initiatiefnemer, een teamspeler en ambitieus.
  • Ben je een enthousiaste sparringpartner voor klanten, zie je kansen en weet deze te benutten.
  • Omschrijf jij jezelf als een energiek, initiatief nemend en creatief persoon

Wat je kunt

Het belangrijkste: dat je samen met het Community & Sales-team het verhaal en de missie van Dytter vertelt bij zorgorganisaties die nieuw of bestaand zijn op het Dytter platform. Dankzij jouw kennis over de markt, het platform en de oplossing die Dytter biedt, weet je het klantenbestand van Dytter naar een hoger niveau te tillen. Verder:

  • Kun je door middel van je enthousiaste houding mensen meenemen in het verhaal van Dytter. Jouw verhaal dus.
  • Zelfstandig weet je een klant te ondersteunen/begeleiden.
  • Je hebt ervaring met een klantrelatie opbouwen en deze onderhouden. Samen met de klant kijk je naar verbeterpunten en deze pas je toe in de praktijk.
  • Hebben we doelstellingen en weet jij goed om samen te werken met de collega’s om dit te behalen.
  • Je weet je draai te vinden in een zeer dynamische omgeving

Wat je krijgt

Het belangrijkste: een plek waar je invloed hebt op hoe de toekomst eruit ziet, samen met gelijkgestemde en gedreven collega’s, Verder:

  • Een goed salaris, tussen €2500,- en €2800,- afhankelijk van je ervaring.
  • Veel vrijheid. Wij werken zowel thuis als op kantoor. Je hebt een eigen invulling hieraan, wij hechten wel waarde om 2x in de week samen op kantoor te zijn.
  • Ruimte voor professionele én persoonlijke ontwikkeling, bijvoorbeeld door regelmatig een interessante opleiding te doen.
  • 20 vakantiedagen. En 8% vakantiegeld.
  • Een lease auto
  • Een laptop en een iPhone of Samsung smartphone naar keuze.
  • Teamuitjes, een vrijdagmiddagborrel.
  • Uitnodiging voor een potje pingpong.

Solliciteer direct!